Ny design

Jag är helt beroende av min nya design på bloggen som Jessica så snällt så snällt fixat åt mig. Det är så fint, kan bara sitta och kolla på den hur länge som helst ! =)

Idag var det farewell-dinner i skolan för thailändarna eftersom de åker imorn, det kommer vara riktigt tomt och sorgligt att de åker. Även fast det kommer att bli skönt för att man kommer hinna med sakerna i skolan osv, så kommer det vara riktigt tomt.
Men om 6 månader så åker vi dit, och det kommer att blir så grymt roligt =) CAN'T WAIT !
Hon fick Eclipse (tredje boken i Twilight serien) av oss på engelska, hon blev jätteglad eftersom hon älskar de böckerna, sen ska hon få med sig en hel påse med kanelbullar hem också, hon älskar dem.

Jag har ett motto! Jag har alltid velat ha ett motto som man kan följa. Mitt är:
Don't give up, have faith, restart

Det är så otroligt sant, när dåliga saker händer så ska man aldrig ge upp, man ska ha tro att saker kommer att ordna sig t ex. Och sen så ska man börja om, det är inte ofta man kan börja om, men det är verkligen bra om man kan de.
Så känner jag inför USA resan, RESTART ! det ska bli så otroligt skönt att komma till ett annat land, där man bara kan börja om och bli den man vill vara..

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

Taaack =)



dom på tradera menar du? Jag tror jag skippar dom (a) hon ville ju ha 200 bara för skorna sen frakten på 50. Sååå, då tar jag hellre skorna som jag såg på stan igår. LOVE THEM!!! :') och då får farmor betala (a) hehehe

2009-04-29 @ 11:01:09
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: JessicaViberg

Va roligt att du gillar designen btw!!! :'D hihi <3

2009-04-29 @ 11:01:25
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: svar

du måste visa dem, när jag kommer hem =) leta fram bild , hihi :) <3 LONDON baaaby !

2009-04-29 @ 12:08:56
Postat av: JessicaViberg

jag har fortfarande inte hittat nån bild :(

men ska på stan imorn! Och förhoppningsvis får jag med mig dom hem :') ihihhihi



CANT WAAAAAAAIT <3<3 (svara tillbaka i min blogg knäppis) :P <3

2009-04-29 @ 23:02:04
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0