S K O L T R Ö T T

Ja, du hörde rätt ! Har nog aldrig varit såhär skoltrött i hela mitt liv, så fort jag tänker på allt skolarbete vill jag bara gråta och gräva ner mig någonstans. Jag stannade hemma från skolan idag för att jag skulle just plugga, tror ni jag gjorde d? NEJ ! NEJ ! OCH ÅTER NEJ! Jag kunde verkligen inte. Någon gång måste jag ju ta tag i allt , men kan jag inte sova i 5 dagar och sen vakna upp av att tiden inte har gått ?

Jag lägger in alla bilder från thailandsutbytet på onsdag när Praw har återvänt till varmare breddgrader. Får mer tid då. Hon är såå sööt , hon sa att hon inte ville åka tillbaka och att hon ville studera här och bosätta sig här. Då måste vi har gjort ett bra intryck på henne iaf :)

VILL TILL LONDON

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

JAG VILL OCKSÅ TILL LONDON!!! <3

2009-04-28 @ 20:07:03
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0