Change

Gårdagen var trevlig :) , med god mat, trevligt sällskap ! Kom dock hem tidigt runt 11 tiden kanske, var så himla trött, pratade dock med Jessica i telefonen innan jag somnade :) , trevligt
men men . Idag har jag i solen och läse Män som hatar kvinnor, DEN ÄR SÅ BRA ! Sen har jag sovit mestadels av dagen. Nyss hemkommen från Årstahallen där jag köpte choklad och Ben & Jerry's Half Baked.. namnam

Kollade nyss på Taylor Swift's nya musikvideo till hennes underbara låt You belong with me . Taylor Swift är en otrolig artist och en underbar låtskrivare som verkligen skriver texter som man känner igen sig i. Hon och Demi Lovato är de bästa unga kvinnliga artister. Lägger in videon nedan =)

ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0