Pluggar..längtar till sommarlov!

Mamma väckte mig halv elva imorse, och sedan dess har jag suttit och arbetat på mitt naturkunskapsarbete. Har iallafall kommit igång nu så nu är det enklare att skriva allting men har ändå kanske 7 sidor kvar att skriva.. tänk när det är klart, gud vad skönt det kommer att vara då :)

Just nu tar jag en paus från naturkunskapen och sitter och pluggar svenska istället eftersom jag har svenskaprov imorn, YEEY! hihi, hur mycket har man inte skolan och pausen från en sak är att plugga till en annan? Egentligen var det Au pair möte idag , men jag kunde inte gå på det eftersom att jag hade så mycket i skolan så hade jag inte tid att gå på de. jaja, det kommer fler informationsmöten, och jag ska ju ändå inte åka förns om drygt ett år så, det är nog lungt =)

Nästa vecka går man ju bara 3 dagar i skolan , skööönt ! sen så drar jag till syrran i sthlm troligtvis, riktigt trevligt brukar man ha där måste jag medge, hoppas det är fint väder så vi kanske kan dra en picknick eller strosa runt i sthlm, mycket trevligt.

Nej nu måste jag verkligen dra mig tillbaka till pluggandet och läsa om romantiken i svenskan och skriver om Alzheimers i naturkunskpen..LIVET LEKER SANNERLIGEN !



Mitt liv just nu

Vill ha..



Detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0