¿Que?

När man kom till spanskalektionen så fick man veta att man skulle göra spanskaprovet som jag missade förra veckan, kul att man inte kunde ett piss =) , men orkar faktiskt inte bry mig om spanskan, har inte prioriterat det ett piss detta år så jag får väl vara glad för det betyget jag får.

Igår så träffade jag Sara på kvällen och vi åkte till Gränby C och köpte lide godsaker sen åkte vi hem till henne och kollade på Rallybrudar, den var faktiskt bra. Mamma hade glömt att avbeställa den från CDON eller Home eller ngt, så vi fick hem den, och vi hade inte ens kollat på den för vi trodde att den skulle vara dålig, men ack så fel vi hade.

När jag kommer hem idag så måste jag plugga, ska skriva svenska instuderingsfrågor och sen plugga historia eftersom vi har historiaprov imorn på Terroism, det är ju också kul att vi inte har fått veta vad vi ska plugga extra på.. YES.
Kan det inte bara bli sommarlov NU?! Vill verkligen inte ha mera skola.

Mamma bokade huset på Gotland igår, så vecka 31 och 32 blir jag på Gotland, riktigt skönt att vara där 2 veckor, hihi. LOVE IT!

Nej, nu börjar jag engelskan om tjugo min ska skriva ut lite saker också, skriver sen =) PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0