" So because he has straight hair he think he's special? "

HAHAHA ! kan inte få nog av denna video, det är ju så grymt roligt "
Ni måste se den, även om ni inte gillar JB så måste ni ju tycka detta är roligt .. vem tycker inte att det är roligt?

Rensade alla mina väskor nyss och fick fram 72 kr i småpengar, och det var bara 2 tior och 3 femmor inblandade, min plånbok är ganska tung just nu, måste nog gå och växla. Klockan 21:00 blir det You me and Dupree på TV6 , den är grymt rolig och till det blir det mammas nybakta rabarberpaj och lite yougurtglass, gör nog lite varmt Roibos te också. Är helt beroende av det teet, det är så otroligt gott dricker typ 2-3 koppar per dag, hihi. En annan sak jag är beroende av är Män som hatar kvinnor - boken. Den är så himlans bra, ni som inte har läs den . GÖR DET ! det går inte att sluta läsa, tror jag låg och läste i kankse 3 timmar idag utan paus, den är så bra =)

HÄR KOMMER VIDEON !



Juste, imorn blir det promenad med Hannah <3 inte träffat henne på snart 3 veckor. Ska bli riktigt roligt saknar henne :(

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: tudls

blä för västerås idag.

Men du får komma dit om en vecka och liva upp stämningen :) <3

2009-05-22 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0