The Outside

Sommartider jag känner det är nånting på gång, sommartider ! Vilket underbart väder vi har idag, har redan varit ute på balkongen och solat, och redan blivit lite röd faktiskt. Tog bara en paus, ska göra iordning lite lunch, sen ska jag ut och sätta mig igen och läsa Män som hatar kvinnor och sedan lite Rättskunskap (inte lika kul dock). Har ju en Ben & Jerry Half Baked i frysen också, den är väldigt svår att motstå.

Ska fråga mamma om vi kan gå in och kolla på hus i sthlms skärgård idag. Först var det tänkt att vi kanske skulle resa utomlands i sommar när mamma fyller 50 och allt. Men nu blev vi grymt sugna på att hyra ett hus i sthlms skärgård några veckor. Fatta hur mysigt det skulle vara?! Älskar skärgården och om det är fint väder i sommar så blir det ju hur underbart som helst. Det är så skönt att komma bort från stan under sommaren och faktiskt är det skönt att komma bort från alla. Hemskt att säga det men det är faktiskt så ibland, bara komma bort och bara vara med sig själv och tänka över saker och ting. Man ser saker på ett annat sätt faktiskt.

Nej nu ska jag fixa lite lunch och sen ska jag ut i solen igen, gör så ni också tycker jag =) Slänger in en sommarlåt så att ni känner feeelingen ;)

Självklart så går det väl inte en dag utan en dos av snygghet och bra musik ? =) Och vilka gör det bättra än JB? Svårt att slå tror jag, så jag slänger in en av de snyggaste bilderna jag sett faktiskt. Den är från deras nya photoshoot med tidiningen Seventeen. Inte långt kvar tills deras skiva kommer ut .. iiiih

                               


DAGENS SOMMARLÅT : HÄR KOMMER SOMMAREN - BALSAM BOYS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0