Until you're mine

Sitter just ni i biblioteket och ska egentligen göra naturkunskapsfrågor, men jag är så hungrig att jag har inte kan koncentrera mig på det (läs: som inte inkluderar planer om drömmen) < ---- JESSICA FATTA HINTEN ! =)

Jag och Jenny hade vårat föredrag idag på Ku Klux Klan och det gick riktigt bra. Kickan tyckte tydligen också det eftersom efter lektionen så sa hon till oss att den var perfekt och att det var MVG , och tro mig det är verkligen inte lätt att få MVG av henne... snarare omöjligt, så kul att man fick en liten ljusglimt i den ledsna tillvaron just nu. Idag slutar vi kvart över två då ska jag till apoteket och köpa lite Lozec så jag får kontroll på denna magvärk som jag haft en bra tag nu, sen blir det hem och plugga lite inför de föredraget jag ska ha imorn, när denna vecka över så kommer det vara riktigt skönt när det gäller skolan, när det gäller det andra så kan de ju ha blivit värre eller bättre, kan det bli bättre?

Slänger in dagens låt när jag ändå sitter här.. det blir *trumvirvel*

Demi Lovato - Behind Enemy lines




Kommentarer
Postat av: Anette

sv: haha ja preics :D

2009-05-05 @ 12:54:03
URL: http://anetteolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0