Värme och Fruksallad

Sitter just nu ute på balkongen med syrrans laptop och har precis ätit en skål med fruksallad bestående av, jordgubbar, äpple päron och banan och en liten touch av rostade solroskärnor. Mycket gott :) det kändes verkligen som sommar eftersom jag hade jordgubbar i. Och det är ju så otroligt fint väder idag också, solen skiner och det är jättevarmt. Det är vid såna här tillfällen som man bara vill ha sommarlov så man kan åka ner på stan med lite vänner på förmiddagen köpa lite goda saker och sedan lägga sig på en filt i stadsparken vid ån och bara njuta, sola och snacka :D ååååh.. låter så härligt nu när jag sitter och skriver på de. Är ju en del saker som måste fixas innan man kan njuta av sommarlovet även fast det bara är två veckor kvar så har jag ganska mycket skoluppgifter kvar, såå får tänka på ngt bra medans jag sitter och jobbar med dessa saker.

På lördag blir det Västerås till Hannah och det andra folket som jag ännu inte känner på Hässlö flyggymnasie, har en riktigt bra magkänsla och tror att det kommer bli hur roligt som helst, Men först på fredagen blir det Studentskiva på Göteborgsnation och temat är Cocktiv, jag och Jenny och hennes två vänner ska vara tjejerna i Sex and the city :) jag ska vara Carrie, måste hitta en bra outfit att ha :O

Nej, nu måste jag sysselsätta mig med annat. BTW ! läste ut män som hatar kvinnor igår, låg och läste 3 timmar i sträck , HERREGUD SÅ BRA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0