We're young and beautiful

Sitter just nu och gör lite skolsaker , BOORING varför kan inte skolsaker vara roligt att göra, vad mycket enklare allt skulla vara då. Men nu är det så att min hjärna redan ställt om till sommarlov, även fast är typ drygt en månad kvar, det är inte bra mina betyg kommer ju att sänkas om det fortsätter såhär.

Satt nyss och läste lite skvaller om pojkarna i JB. Verkar som att Joe och Camilla verkligen är käära, och det är faktiskt hur gulligt som helst. Bra att han är lycklig, men avis blir man ju allt.. eller ja riktigt avis blir man ju. Hon är ju faktiskt riktigt vacker också. Hon har verkligen ett unikt utseende. Tänk om man själv kunde ha de .. hihi, nej nu ska jag inte tycka synd om mig själv. Tillbaka till skolarbetet slänger in en bra låt också.. vilken ska jag ta, tror det blir:

I don't wanna wait - The Veronicas






Camilla Belle är verkligen vacker

                      


P.S Killarnas nya serie JONAS hade ju premiär igår, kollade på de två första avsnittena på YOTUBE, de var faktiskt riktigt bra. De bästa var ju videon på när de var små, sööta =)

nej nu måste jag plugga, skriver sen.. bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0