Wrong song

Sitter just nu i skolan och väntar på att engelskalektionen ska börja, som förövrigt kommer att vara heelt ovärd eftersom vår lärare inte är här, så vi ska typ sitta med våra laptops och lyssna på någonting inför nationellaprovet på fre.
Vår naturkunskapslärare flyttade fram vårt inlämningsdatum till vårt arbete till 19 maj, jag är lycklig =) . Nu har jag inte lika mycket att göra i skolan denna vecka, lite mer utspritt sånt gillar vi..

Jag har typ blivit beroende av SAYNOW skulle kunna sitta och ringa JB hela tiden =) hihi, och så fick jag svar av typ tre personer igår, så satt och pratade med en tjej från Saint Louis i USA , hur coolt som helst. Hon tyckte att jag hade en cool accent, kul ju =). Själv tycker jag att den accenten som svenskar får när de ska snacka engelska låter hur ful som helst, fast jag kanske snackar bra engelska..

Nej, nu ska jag göra någonting vettigt, vad har jag inte kommit på en, men ngt ska jag nog komma på )


SKriver sen när jag kommer hem.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0