You'll think of me

Det börjar bli en vana att skriva i bloggen när jag sitter i biblioteket, men man har ju inte så mycket att göra, så då kan man väl lika gärna skriva lite här. Är väldigt stolt över mig själv att jag uppdaterar ungefär 2 ggr varje dag iaf, jiho ! guldstjärna till mig eller vad säger ni..

Fick precis några dåliga nyheter från Jessica, nu sket det ju verkligen sig =( .. enda chansen typ, men nu måste jag vänta drygt ett år innan chansen kommer igen.. om det nu kommer komma en annan chans. JÄÄVLA SKIIIT ! Nu vill jag bara hem och lägga mig under mitt täcke sätta på hög musik som satan och bara ligga där..

Vidar och jag hade våran veckans händelse idag iaf. Det gick bra.. vi fick VG, det var väl bra.. men som alla vet som känner mig vet att jag har sjukt höga krav på mig själv, så är inte helt nöjd, skulle vara bättre om jag fick MVG.. men men vi gjorde det bra tycker jag =) och som jag skrev i nåt inlägg igår så är det närpå omöjligt att få MVG av kickan , så man ska väl vara nöjd.

Nu är det bara geografi kvar , sen ska jag som sagt hem..vad jag ska göra vet jag inte, det jag skrev lite högre upp i detta inlägg låter lockade och kanske kolla på en film .. twilight? , eller kolla på lite serier som: 90210, gossip girl, o.c osv.. det låter som en mycket bra idé tycker jag.

Nu är det inte långt kvar tills det är sommarlov heller, det är typ bara 4 veckor, och det kommer ju att gå hur fort som helst. Är hur excalterad som helst, kommer att bli grymt kul =) Juste måste komma ihåg att svara på SayNow meddelandena från Caroline i Texas och Catherine från Mississippi, hur snälla tjejer som helst ..

Nej nu blev det ett långt inlägg, jag skriver igen när jag kommer hem =)

ha en bra dag ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0